Ben erdemden başka zenginlik tanımıyorum. ( İbn-i Sina )

10 Mayıs 2010 Pazartesi

Hızır (A.S.)'nin Duası


Hızır (A.S.)'nin Duası
Sevgili Peygamberimiz (s.a.v.)'in amcası oğlu ve damadı, Müslümanların dördüncü halifesi Hz. Ali (k.v), şöyle anlatmıştır:

- Ben Kâbe'de tavaf ederken biriyle karşılaştım. Kâbe'nin örtüsüne yapışmış: "Ey her şeyi işiten, her isteyenin istediğiniz bilen, ey ısrar edenlerin ısrarından rahatsız olmayan Allah'ım. Beni affın ve rahmetinin tatlılığı ile rızıklandır." diye dua ediyordu. Ben de: “Ey Allah'ın kulu, sözünü bir defa daha bana tekrar eder misin?” dedim. O Zât: “Sen benim söylediğimi işittin m?” dedi. Ben onun Hızır olduğunu anlayıp: “Hızır (a.s)'ın nefsi kudret elinde olan Allah'a yemin ederim ki, herhangi bir kul, bu sözleri her farz namazın peşinden söylerse onun günahları bağışlanır..” dedim.

1 yorum:

Krema Tadında dedi ki...

amin çok güzel bir yazı paylaşım için tşkler saygılar