Ben erdemden başka zenginlik tanımıyorum. ( İbn-i Sina )

22 Haziran 2010 Salı

ÇOK HASTAYDIM


ÇOK HASTAYDIM
Yaklaşık bir haftadır bilgisayar ortamından uzaktayım. Kendimi çok kötü hissediyordum. Boğazlarım ağrıyor bademciklerim şişmiş iltihaplanmış, müthiş başağrısı, mide bulantısı şikayetleri ile doktora gittim. Çok ağır üşüttüğümü söyledi ve on adet iğne,ilaç vererek kesin istirahat etmemi istedi. Bende elimden geldiğince istirahat etmeye çalıştım. Hiç halim yoktu konuşmaya bile mecalim yoktu. Hemen hemen bir hafta sürdü. Hiç yemekde yiyemedim. Birazda zayıflamışım. Bugün kendimi biraz iyi hissetmeye başladım. Heralde ilaçlar etkisini göstermeye başladı. Hamd olsun iyileşiyorum.
Sevgi ve saygılarımla.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun , acil şifalar diliyorum..

Trainee de Cozinheira dedi ki...

Melhoras prá você!bjs
Maura