Ben erdemden başka zenginlik tanımıyorum. ( İbn-i Sina )

24 Ekim 2010 Pazar

NURUŞUM / SABAHATTİN GENCAL

NURUŞUM
              ( Eşim Nurhayat Gencal'a)
Sen ağlarken ben sevindim mi,
Ben üzülürken sen güldün mü,
Bunun sebebini hiç düşündün mü?


Senlik benlik kalktı aradan
Bizi eş yaptı Yaradan.
Sen benim havam oldun,
Ben senin suyun.
Birbirimizi soluyup
Birbirimizi içtik.
Güzelce geçinip gittik.
Eşim, duygudaşım, arkadaşım,
Dilerim Tanrıdan
Geçinmemiz örnek,
Sevgimiz şarkı olsun.
Tüm benliğimiz mutlulukla dolsun.
SABAHATTİN GENCAL
31. 12. 2003
İşte Bizim Şarkımız

 BU DÜNYA BÖYLE BİR SEVDA GÖRMEDİ

Bu dünya böyle bir sevda görmedi,
Kimse bizim kadar candan sevmedi!!
Kalplerimiz ayrı kalamaz
Ecel gelse bizi ayıramaz.


Sen ve ben seven iki gönülüz
sen ve ben hem ateş hem de külüz
Sen ve ben her mevsim açan gülüz
Sen ve ben sen ve ben.


Gönülden delice sevdik ikimiz,
Yeniden hayata gelmiş gibiyiz !!
Bizi anlatıyor şarkılar
Güneş sanki bizim için doğar.

Sen ve ben seven iki gönülüz
sen ve ben hem ateş hem de külüz
Sen ve ben her mevsim açan gülüz
Sen ve ben sen ve ben.

Sibel Pamuk

Sibel Pamuk - Sen ve Ben by Aluxton

Yükleyen Aluxton69. - Yüksek çözünürlüklü video keyfini yaşayın!
"BLOGLARDAN  SEÇMELER"

1 yorum:

Şengülce dedi ki...

Fuat kardeşim sayfama gelirmisiniz..iyi haftalar.ödülünüz var